شناسهٔ خبر: 136361 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد؛

الحاق ۴۳۹ هکتار به محدوده شهری آذربایجان‌غربی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به روند الحاق اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، گفت: تاکنون ۴۳۹ هکتار اراضی در شهرهای ارومیه، سیلوانا، سلماس، نقده، پیرانشهر، لاجان، سیه چشمه، قره ضیاالدین، مهاباد، بازرگان، تکاب، زرآباد، اشنویه، سرو، محمدیار و چهاربرج به محدوده الحاق گردیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی به منظور بررسی الحاق اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و راهکارهای حل موضوع اراضی فرودگاه متروکه ارتش در شهرستان خوی با فرزانه صادق‌مالواجرد معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به روند الحاق اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، گفت: تاکنون ۴۳۹ هکتار اراضی در شهرهای ارومیه، سیلوانا، سلماس، نقده، پیرانشهر، لاجان، سیه چشمه، قره ضیاالدین، مهاباد، بازرگان، تکاب، زرآباد، اشنویه، سرو، محمدیار و چهاربرج به محدوده الحاق گردیده است.

 سید محسن حمزه لو اضافه کرد: این اراضی پس از طی مراحل کارشناسی و تصویب در قالب الحاق به محدوده و نیز تهیه و تصویب طرح های توسعه و عمران شهری به محدوده الحاق گردیده اند.

در این جلسه ضمن بررسی شرایط موجود تصمیم‌های لازم در خصوص محورهای جلسه اتخاذ شد.

 جلسه بررسی روند الحاق به محدوده اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و راهکارهای حل موضوع اراضی فرودگاه متروکه ارتش در شهرستان خوی با محوریت ساماندهی این اراضی برگزار شد.