شناسهٔ خبر: 136386 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور مشاور مدیر عامل در امور فرودگاه ها و مدیر فرودگاه آبادان؛

نشست هماهنگی احداث رادار mssr فرودگاه آبادان برگزار شد

فرودگاه آبادان با حضور مشاور مدیر عامل در امور فرودگاه ها و مدیر فرودگاه آبادان، نشست هماهنگی احداث رادار mssr فرودگاه آبادان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست هماهنگی احداث رادار mssr فرودگاه آبادان انجام شد.

این نشست با حضور محمد حبیب الهی مشاور مدیر عامل در امور فرودگاه ها، معاون و کارکنان اداره کل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه ها و پیمانکار مربوطه در فرودگاه آبادان انجام پذیرفت.

حبیب الهی در این خصوص گفت: ساخت نخستین رادار تولید داخل، افتخار بزرگی در صنعت هوانوردی کشور است.

وی افزود: رادار M-SSR ModeS که براساس برنامه ریزی انجام شده، در آینده نزدیک در فرودگاه آبادان نصب خواهد شد، تحولی در حوزه تهیه تجهیزات تولید داخل توسط شرکت فرودگاه‌ها رقم می زند و برگ زرینی در افتخارات صنعت هوانوردی ثبت خواهد شد.

جواد شمالی نژاد مدیر فرودگاه آبادان نیز  در این راستا اظهار داشت: نصب رادار فرودگاه آبادان گام مهمی در افزایش پوشش جنوب غرب کشور است و ارتقا شاخص های ایمنی را در پی خواهد داشت.

وی افزود : مجموعه فرودگاه آبادان با تلاش های شبانه روزی و کار جهادی با تمام توان برای انجام این اتفاق مهم اقدام خواهد کرد .

به گزارش روابط عمومی فرودگاه آبادان در حاشیه این نشست حبیب الهی ضمن بازدید واحدهای فرودگاهی، از اقدامات انجام شده و پروژه های فرودگاه آبادان توسط مدیریت و پرسنل این فرودگاه قدردانی کرد.