شناسهٔ خبر: 136393 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی البرز اعلام کرد؛

بازگشایی جاده چالوس حاصل همکاری میان دستگاهی استان البرز

البرز سیل مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز برای چندمین بار روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ از مناطق سیل‌زده محور کرج-چالوس بازدید کرد و عملکرد اداره کل راهداری استان البرز را جهادی خواند و بازگشایی پنجمین جاده زیبای جهان را حاصل همکاری میان دستگاهی استان البرز دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان البرز؛ رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در جریان بازدید روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ از محور کرج-چالوس برای چندمین بار وضعیت بازگشایی این محور را ارزیابی کرد.  

خالقی در جریان این بازدید گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان البرز آماده هرگونه همکاری در عملیات پاکسازی نقاط سیل‌زده بوده و خواهد بود و کمک به راه اندازی این جاذبه توریستی ملی را با این سطح از هم افزایی و همکاری سازمان‌های استان، مایه دلگرمی دانست.  

لازم به ذکر است در پی وقوع سیل به واسطه بارش‌های عصر روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ این محور پر تردد خسارت جدی ۲۰۰ میلیارد تومانی دید.  

به گفته معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری کشور در بازدید اخیر، خسارت بازسازی و ایمن سازی این محور بالغ بر یک هزار میلیارد تومان برآورد شده است که نیازمند بودجه و حمایت در سطح ملی است.

تیم‌های امدادی و راهداری به طور شبانه روز در حال پاکسازی هستند تا هرچه زودتر محور مذکور بازگشایی شود.