شناسهٔ خبر: 136410 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون دفتر مرکزی حراست سازمان انجام شد؛

تکریم و معارفه حراست اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی

تودیع معارفه حراست.jpg آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید حراست اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با حضور کوجوری معاون امور استان های دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیرکل حراست استان، جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، قاسمی کارشناس دفتر مرکزی حراست برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، کوجوری، معاون حراست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این جلسه تصریح کرد: حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با فعالیت هایی که در استان داشته توانسته عملکرد خوبی را از خود ثبت کند .

وی افزود: سازمان راهداری دستگاهی خدمت رسان است که در تمامی روزهای سال برای امنیت هموطنان تلاش می کند که در کنار این امر، حراستی پویا و قوی نیاز داریم.

کوجوری ادامه داد: حراست باید اعتماد را بین همکاران به وجود آورده و همکاران و پرسنل نیز حراست را عضوی از خانواده دانسته و مشاوره های کاری را قبل از وقوع مشکل انجام دهند.

وی یادآور شد: نقش حراست صیانت از نیروی انسانی است و در همین راستا باید در جذب و نگهداشت نیروی انسانی دقت کند.

اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیز تصریح کرد: در هر سمتی که باشیم باید خدمتگزار صدیقی برای مردم و نظام جمهوری اسلامی بوده و مسئولیت، این بارامانت را به دوش ما گذاشته است.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دستگاهی خدمت رسان است و همه همکاران در تمامی بحران های مختلف حضور داشته که این خدمت رسانی توفیقی است که بر دوش مجموعه راهداری استان گذاشته شده است.

جلال زاده ادامه داد: انتظار از مجموعه حراست این است که نگاه آسیب‌شناسانه به مسائل داشته باشد و رویکردی در جهت پیشرفت و تحقق برنامه‌ها و اهداف را در پیش گیرد.

در ادامه از زحمات محمد تاجی قدردانی و حکم مجتبی اسلامی پور در مسئولیت سرپرستی حراست اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان ابلاغ شد.