شناسهٔ خبر: 136414 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی خبر داد؛

تداوم افزایش پروازها در مسیر ارومیه_تهران

محمدعلی نائل قراملکی مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی از افزایش پروازهای هفتگی مسیر ارومیه_تهران و بالعکس در هفته جاری خبر داد و گفت: این پروازها روزهای یک شنبه و چهارشنبه هر هفته توسط شرکت هواپیمایی کاسپین انجام می‌شود که‌ طبق برنامه اعلام شده، روز یکشنبه ساعت ۱۳:۳۰وارد فرودگاه ارومیه می‌شود و یک ساعت بعد به سمت تهران پرواز می کند.

محمدعلی نائل قراملکی مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از افزایش پروازهای هفتگی مسیر ارومیه_تهران و بالعکس در هفته جاری خبر داد و گفت: این پروازها روزهای یک شنبه و چهارشنبه هر هفته توسط شرکت هواپیمایی کاسپین انجام می‌شود که‌ طبق برنامه اعلام شده، روز یکشنبه ساعت ۱۳:۳۰وارد فرودگاه ارومیه می‌شود و یک ساعت بعد به سمت تهران پرواز می کند.

نائل قراملکی ادامه داد: همچنین پروازهای یادشده روز چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ وارد فرودگاه شهید باکری ارومیه می‌شود و یک ساعت بعد به سمت مهرآباد پرواز می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در فرودگاه شهید باکری ارومیه در هفته ۲۵ پرواز به تهران برقرار است و ۷ ایرلاین فعالیت می‌کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی تشریح کرد: همچنین ۱پرواز به مشهد در هفته توسط شرکت هواپیمایی آسمان و از ۷ تیرماه نیز با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دایر است.

وی افزود: ۲ پرواز نیز به مقصد استانبول از سوی ترکیش ایر به‌صورت هفتگی انجام می‌شود.

گفتنی‌است عملیات حج تمتع این فرودگاه از سیزدهم تا شانزدهم خرداد با اعزام تعداد ۲ هزار و ۷۰۰زائر در قالب ۱۸ کاروان از فرودگاه بین المللی شهیدباکری ارومیه با دوازده پرواز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر کار خود را آغاز کرد و عملیات بازگشت حجاج نیز از ۱۶ تیر ماه آغاز می شود و تا ۱۹ تیرماه ادامه خواهد یافت.