شناسهٔ خبر: 136415 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمان اعلام کرد؛

اجرای سامانه نوبت دهی و اعلام بار مکانیزه در استان کرمان

اجرای سامانه نوبت دهی و اعلام بار مکانیزه در استان کرمان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمان از اجرای سامانه نوبت دهی و اعلام بار مکانیزه در استان کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، مسلم سمندری گفت: با درخواست ها و پیگیری های مستمر انجمن های صنفی رانندگان و کامیونداران استان، سامانه نوبت دهی و اعلام بار مکانیزه استان کرمان اجرا می شود.

سمندری افزود: جلسات هم اندیشی متعدد و مستمری با تشکل های صنفی در تدوین شیوه نامه و سیاست گذاری عملیاتی طرح با بهره گیری از ظرفیت و توان شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه فناوری کشور برگزارشد که در مرحله نخست، این پروژه در شهرستان های کرمان،سیرجان،رفسنجان،بردسیر،زرند،بافت اجرایی شده و در دیگر شهرستانها در آستانه اجرا می باشد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمان به مزایای اجرای این طرح نوبت دهی مکانیزه اعلام بار استان پرداخت و گفت: ارتقاء سطح کیفیت خدمات با افزایش بهره وری ناوگان حمل و نقل جاده ای، توزیع عادلانه بار، عدم معطلی های طولانی رانندگان درصف نوبت و امکان انتخاب بار از منزل برای راننده و صرف زمان معطلی در صف در کنار خانواده از اهم مزایای این طرح هستند.

وی ادامه داد: شفافیت در روند حمل بار از مبدا تا مقصد و امکان نظارت بیشتر و راحت تر، جلوگیری از تضییع حقوق راننده، کاهش مصرف سوخت، مدیریت سرعت و در مجموع افزایش رضایت بین کاربران و ذینفعان از دیگر مزایای اجرای سامانه نوبت دهی و اعلام بار مکانیزه می باشد.