شناسهٔ خبر: 136436 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازرسان یاری کنندگان دستگاههای اجرایی و سازمان ها هستند

گلستان بازرس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در گرگان با تبیین نقش بازرسین در سازمان ها و دستگاههای اجرایی از آنها بعنوان یاری کنندگان و دستگیری کنندگان سازمانی نام برد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، قاسمعلی صادقی در جلسه تبیین منشور اخلاق حرفه ای و اداری کارگزاران نظام مصوبه هیات وزیران با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: اعتماد به بازرسان منجر به حل مسایل و موانع سازمانی و اثربخشی مفید نتایج آنها خواهد شد.

وی با اشاره به بیان و تبیین ۱۶ مفاد این منشور اخلاقی اظهارداشت: ثبت شکایت از استان گلستان رقم کمی را به خود اختصاص داده و وضعیت استان نسبت به کشور از این جهت خوب است.

صادقی صرفا خواهان تسریع زمان پاسخگویی به این شکایات شد.

وی، توجه مدیران و روسای اداره کل را به رعایت مفاد این منشور بویژه مفاده ۵ و ۶ آن جلب کرد و گفت: آنچه برای کارگزاران سازمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است انجام وظایف و مسوولیت ها و نوع رفتار با ارباب رجوع است.

عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان نیز پیش از سخنان بازرس سازمانی به بیان موضوعات مورد توجه اداره کل از جمله سیلاب اخیر، جذب اعتبارات عمرانی و پروژه های اجرایی باقی مانده بخصوص در نواحی کوهستانی و شاخص های سازمانی ارزیابی اداره کل با وجود ظرفیت های مناسب انسانی موجود در زمان باقی مانده پیش رو پرداخت.