شناسهٔ خبر: 136479 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیران راه‌آهن و شرکت ساخت از پروژه ریلی رشت-کاسپین

راه اهن مدیران شرکت راه‌آهن و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از پروژه راه‌آهن رشت-کاسپین بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت اجرای پروژه قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز چهارشنبه برخی از مدیران راه‌آهن و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از پروژه راه‌آهن رشت-کاسپین بازدید بعمل آوردند و ضمن مشاهده زیرساخت‌ها، ابنیه و تقاطع‌های این مسیر ریلی، در جریان آخرین وضعیت اجرای پروژه مذکور قرار گرفتند.

در این بازدید میدانی که مدیرکل راه‌آهن شمال٢، مدیرکل دفتر مهندسی و نظارت بر تأسیسات زیربنایی راه‌آهن، مدیرکل ساخت ساختمان‌های راه‌آهن بنادر و فرودگاه‌های کشور، مدیر حوزه طرح‌های شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل گیلان و معاونین ادارات کل خدمات ساختمانی و ایستگاهی، ارتباط و علائم الکتریکی، سیر و حرکت، ایمنی و نظارت بر شبکه راه‌آهن حضور داشتند بر اهمیت تکمیل خط ریلی رشت-کاسپین تاکید شد.

در این بازدید هماهنگی هر چه بیشتر عوامل ذی‌مدخل جهت تسریع در تکمیل پروژه ضروری شمرده شد.

در ابتدای این بازدید مدیران راه‌آهن و شرکت ساخت به همراه مشاوران و پیمانکاران پروژه از گذرگاه‌های همسطح مسیر ریلی رشت-کاسپین دیدن کرده و در خصوص نیازسنجی و اقدامات لازم جهت تردد ایمن وسائط نقلیه در گذرگاه‌ها به بحث و گفتگو پرداختند. 

سپس وضعیت ایستگاه راه‌آهن پیربازار از لحاظ فنی و وجود زیرساخت‌های لازم جهت بهره‌برداری از آن مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن شمال۲، در ادامه مدیران به بندر کاسپین رفته و از تقاطع غیرهمسطح ریلی و بستر ایستگاه کاسپین بازدید نمودند و در خصوص برگزاری جلسات هماهنگی، تعامل و تشریک مساعی با معاون امور بندری سازمان منطقه آزاد انزلی به گفتگو پرداختند.