شناسهٔ خبر: 136519 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای ۱۶ هزار متر مربع لکه گیری هندسی راه های شهرستان فردوس

لکه گیری  محورهای خراسان جنوبی.jpg سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان فردوس از اجرای بیش از ۳ کیلومتر روکش آسفالت و ۱۶۰۰۰ متر مربع لکه گیری هندسی در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، محمد اعتمادی مقدم، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فردوس از اجرای ۳ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در محورهای  مواصلاتی تحت پوشش این اداره از ابتدای سال خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه نگهداری راه‌ها یکی از وظایف اصلی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، اظهار کرد: هدف از نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی، افزایش عمر راه‌ها و کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و بالطبع افزایش ایمنی راهها است.

اعتمادی مقدم با اشاره به اجرای  ۱۶۰۰۰ متر مربع لکه گیری هندسی در سطح محورهای مواصلاتی افزود: از ابتدای سال تا کنون با استفاده از ۱۹۰۰ تن آسفالت سرد و گرم لکه گیری محورهای مواصلاتی شهرستان انجام شده است.

وی در خصوص پروژه‌های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس، عنوان کرد: احداث یک دستگاه پل ۲۰ دهانه راه روستائی فردوس -چاهنو و همچنین پروژه تعریض محور روستائی خانکوک-  طاهر آباد از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس است که تعریض محور فرعی فردوس-طاهر آباد در سال جاری عملیات اجرائی آن به طول ۲۰ کیلومتر به صورت امانی آغاز شده است.