شناسهٔ خبر: 136561 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظارت راهها اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال وبختیاری خبر داد؛

بازگشایی قطعه اول محور بلداجی ـ سه راهی گندمان در شهرستان بروجن

بازگشایی محور گندمان بلداجی رئیس اداره نظارت راهها اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تکمیل و بازگشایی قطعه اول محور بلداجی ـ سه راهی گندمان در شهرستان بروجن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، محسن تراکمه سامانی با اشاره به این مطلب گفت: پروژه احداث باند دوم محور بلداجی ـ سه راهی گندمان به طول 11 کیلومتر از سال 1399 از ورودی شهر بلداجی تا تقاطع سه راهی گندمان آغاز شده است.

وی افزود: قطعه اول این محور به طول چهارونیم کیلومتر با تلاش همه عوامل اجرایی شامل همکاران معاونت مهندسی و ساخت، پیمانکار، مشاور و همکاری پلیس راه و راهداری شهرستان تکمیل و زیر بار ترافیک رفت.

رئیس اداره نظارت راهها اداره کل راه و شهرسازی استان تأمین اعتبار این پروژه را از محل ردیف ملی طرح باند دوم محور بروجن ـ لردگان ـ نقنه ـ همگین دانست و ادامه داد: اعتبارهزینه شده این پروژه تاکنون 450 میلیارد ریال و ارزش روز آن 600 میلیارد ریال می باشد.

تراکمه سامانی خاطرنشان کرد؛ با پیگیری همه عوامل اجرایی و تخصیص اعتبار، ادامه این محور تا سه راهی گندمان در سال 1403 به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین تأکید کرد؛ بهره برداری رسمی این قطعه همراه با تعداد دیگری از پروژه های مهم راه در استان، اوایل تابستان امسال با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی انجام خواهد شد.