شناسهٔ خبر: 136573 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در بازدید قائم مقام سازمان راهداری و سرپرست دفتر وزارتی مطرح شد؛

تسریع در روند بازگشایی جاده چالوس

ع روز گذشته قائم مقام سازمان راهداری و سرپرست دفتر وزارتی از جاده چالوس بازدید کردند و بر تسریع در روند بازگشایی این محور تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روز گذشته علی جعفری قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و محسن احمدی سرپرست حوزه وزارتی از محور چالوس بازدید کردند.
قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ابتدا با تقدیر و تشکر از اقدامات راهداران برای پاکسازی این محور گفت: اکیپ های متعدد سازمان راهداری در همان ساعات اولیه این اتفاقات در محل حاضر شدند و خودرو ها و خانواده های گرفتار شده در سیل را به محلی مناسب و امن منتقل کنند.
جعفری با اشاره به سه شیفت بودن عملیات بازگشایی این جاده افزود: در حال حاضر ۷۰ اکیپ راهداری از استان های همجوار از جمله تهران، قم، قزوین و مازندران به کمک راهداران البرزی آمده و در محل حاضر هستند.

احمدی مدیرکل حوزه وزارتی نیز با ابراز خرسندی از روند پاکسازی محدوده مربوطه گفت: همه امکانات این وزارتخانه برای بازگشایی جاده چالوس بسیج شده است.همچنین باید به دنبال ایمن سازی هرچه سریع‌تر این جاده پر تردد باشیم که دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.
وی اظهار کرد: امیدوار هستیم در هفته آینده جاده کرج-چالوس به شرایط عادی خود بازگردد و هموطنان بتوانند از این محور استفاده کنند.
گفتنی است، بارش شدید باران که در روز پنج‌شنبه هجده خرداد در استان البرز باعث وقوع سیل و ریزش کوه در محور کرج- چالوس شد که منجر به انسداد این محور شده است.