شناسهٔ خبر: 136594 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل هما خبر داد:

اعلام آمادگی هما برای کمک به روند توسعه در جنوب کشور  

فرزادی پور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل هما با اعلام آمادگی هما برای کمک به روند توسعه در جنوب کشور  گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران براساس رسالت و وظایف اجتماعی خود آمادگی دارد تا به عنوان بخشی از زنجیره توسعه ،برای تسریع این فرایند در جنوب کشور با محوریت استان هرمزگان ،گام‌های اساسی بردارد.

‍به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شمس الدین فرزادی پور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل “هما” گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران براساس رسالت و وظایف اجتماعی خود آمادگی دارد تا به عنوان بخشی از زنجیره توسعه ،برای تسریع این فرایند در جنوب کشور با محوریت استان هرمزگان ،گام‌های اساسی بردارد.
فرزادی پور در دیدار با استاندار هرمزگان به سابقه استقرار ناوگان ای تی آر  “هما” در بندرعباس اشاره کرد و افزود:سیاست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ،استفاده از ناوگان این نوع هواپیما در مناطق جنوبی کشور با محوریت بندرعباس و توسعه پروازهای بین المللی به مقاصد کشورهای حاشیه خلیج فارس است.
وی حمل و نقل هوایی را بخش غیر قابل انکار در توسعه همه جانبه دانست و گفت: با همکاری مدیریت کلان استان، می توان در این مسیر اقدامات اثرگذار زیادی را برنامه ریزی و اجرا کرد.
مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز در این دیدار بااشاره به سابقه ،خوشنامی و تجربه “هما” به‌عنوان ناوگان ملی کشورمان در صنعت هوایی گفت:استانداری هرمزگان این آمادگی را دارد تا بااستفاده از تمامی ظرفیت های محلی به توسعه زیر ساخت ها جهت استقرار ناوگان هوایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران کمک کند.
به گزارش روابط عمومی هما، دوستی ابراز امیدواری کرد: با افزایش سطح همکاری دوسویه بین “هما” و استانداری هرمزگان این استان شاهد اتفاقات خوب در حوزه حمل و نقل هوایی باشد.