شناسهٔ خبر: 136631 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در امور ایثارگران صورت گرفت

تجدید میثاق با خانواده شهدا و ایثارگران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی

دیدار با خانواده شهدا در ایام زیارتی مخصوص حضرت رضا(ع) ، بیعت با شهدا و تجدید میثاق با خانواده شهدا و ایثارگران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، مصطفی رحیمیان مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در امور ایثارگران ؛ جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی و علی اکبر کریمیان مسئول ایثارگران اداره کل باحضور در منزل شهیدان والامقام هجری ، معتمدی ، داوری و مدرسی تجدید پیمان کردند.

در این دیدار رحیمیان در راستای این حرکت خداپسندانه به نقش آفرینی رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس اشاره نمود و گفت : همیشه یاد وخاطره رشادت ها وفداکاری های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را باید زنده نگه داشت که ما با حضور خود بار دیگر بیعت خود را با شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام و با این شهدا عهد وپیمان بستیم که ادامه دهنده راه این عزیزان درجهت حفظ آرمانهای امام وکشورعزیزمان ایران باشیم.

شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد امروز نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ما باید پیرو خون شهدا و احیا کننده یاد ایثارگری ها و رشادت های این دلاور مردان باشیم.

در پایان این دیدارها با اهدای لوح تقدیر و هدایا از طرف معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یاد و خاطره این از خود گذشتگی ها و ایثارگری ها را ارج نهادند.