شناسهٔ خبر: 136690 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل به اردبیل/پیام قدردانی نماینده ولی فقیه در استان از سازمان راهداری

بازدید اصحاب رسانه به همراه استاندار و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از محور سیل زده کرج-چالوس به دنبال موافقت معاون اول رئیس جمهور با اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل به شمال استان اردبیل و پیگیری‌های معاون وزیر راه و شهرسازی، نماینده ولی فقیه در این استان از رویکرد دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی در این خصوص قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به دنبال خطبه‌های نماز جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ و بیان مطالبات مردم توسط آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی طی تماس‌های جداگانه با آیت الله عاملی گفتگو کردند.

در پی این تماس‌ها، آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل پیامی در این زمینه صادر کرد.

در این پیام آمده است: با شکر به درگاه خدای مهربان مشعوفم که به اطلاع اهالی مکرم استان برسانم بعد از ایراد خطبه امروز صدیق مکرم معاون اول محترم جناب آقای دکتر مخبر از طرف ریاست محترم جمهور تماس گرفته و اعلام کرد؛ ۱۰۰ میلیارد تومان به منظور جبران خسارت سیل به استان واریز کردیم و آماده اقدام در خصوص هر نیاز دیگر مربوط به سیل و سیل زدگان هستیم.

آیت الله عاملی در این پیام آورده است: در این تماس تلفنی تسریع و تعریض جاده گرمی – بیله سوار مطرح و قرار شد ایشان دستورات لازم را به وزیر راه صادر کنند.

امام جمعه اردبیل در بخشی از این پیام تاکید کرد: همچنین برادر مکرم جناب آقای دکتر امانی رئیس سازمان راهداری کشور و معاون وزیر طی تماسی از طرف وزیر راه و شهرسازی آمادگی خود را برای بازسازی خرابی‌های راه گرمی بیله سوار و ارتقای کیفی آن اعلام کردند.

عاملی در این پیام تصریح کرد: فرصت را غنیمت می‌شمارم و از دولت آقای رئیسی که در اسرع وقت مطالبات به حق مطرح شده مردم در خطبه‌ها را با جدیت پیگیری می‌کنند تشکر می کنم‌.