شناسهٔ خبر: 136706 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد مطرح کرد؛

بهره برداری از پروژه اصلاح نقطه حادثه‌خیز حسین‌آباد اسدآباد ابرکوه

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد از اتمام عملیات اجرایی فاز دوم پروژه اصلاح نقطه حادثه‌خیز حسین‌آباد اسدآباد ابرکوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (یزد)، محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد با بیان اینکه یکی از محورهای حادثه‌خیز استان تقاطع حسین‌آباد – اسدآباد در ابرکوه بوده است اظهار کرد: این پروژه در سه‌فاز انجام که تاکنون فاز اول به اتمام رسیده و فاز دوم نیز با تلاش عوامل راهداری در مدت ۲ ماه مانده عملیات زیرسازی و روسازی آن نیز انجام شد.

رستگاری ادامه داد: با اجرای عملیات خط‌کشی و نصب تابلو و علائم در محدوده تقاطع حسین‌آباد – اسدآباد، در حدود ۳ کیلومتر از مسیر میانی محور ابرکوه _ مهردشت به‌صورت دو بانده و با جداسازی حرکت های رفت و برگشت، به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد نسبت به انجام فاز سوم این تقاطع تا پایان سال ۱۴۰۲ ابراز امیدواری و تصریح کرد: عملیات تکمیلی این پروژه شامل تکمیل زیرگذرها، رفوژ میانی، تکمیل سایر دسترسی ها و دورگردهای موردنیاز و در نهایت بهسازی آسفالت پس از اتمام مراحل انتخاب پیمانکار ذی‌صلاح از طریق مناقصه انجام و ان‌شاءالله تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.