شناسهٔ خبر: 136711 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد؛

آخرین وضعیت پروازهای عملیات حج تمتع

جلسه هما مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آخرین وضعیت پروازهای عملیات حج تمتع این شرکت را اعلام کرد.فرودگاه‌های همدان، سیستان و بلوچستان و گلستان از جمله فرودگاه‌هایی هستند که در آخرین هروزهای عملیات حج، زائران خود را اعزام کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با نزدیک شدن به پایان عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آخرین وضعیت پروازهای عملیات حج تمتع این شرکت را اعلام کرد.

قربانعلی با اشاره به اعزام زائران استان همدان و استان‌های همجوار از فرودگاه همدان اظهار داشت: به حمدالله با دیدارهای متعدد صورت گرفته با استانداری همدان و به همت همکاران در این استان و حمایت قاسمی فرزاد استاندار همدان و مدیر کل فرودگاه این استان ساختار مناسب ایجاد شد و فردا اولین کاروان حجاج بیت الله الحرام در ساعت ۱۰ صبح اعزام خواهد شد.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تعداد کل پروازهای این استان به سمت جده را ۱۶ پرواز اعلام کرد و افزود: استان کردستان نیز زائران خود را از این استان رهسپار سرزمین وحی خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: در حال حاضر در حال انجام انتقال حجاج از سیستان بلوچستان هستیم و با ایجاد تسهیلات مناسب و با توجه به فاصله زیاد چابهار تا زاهدان برای برادران اهل تسنن پرواز ویژه ای برنامه ریزی کردیم .

به گزارش اداره کل روابط عمومی "هما"، قربانعلی ادامه داد: فرودگاه گرگان در روزهای آغازین عملیات حج به‌سر می‌برد.

فردا دوشنبه نیز عملیات استان سیستان و بلوچستان به اتمام خواهد رسید و تا پایان عملیات رفت از استان تهران، گرگان و همدان آخرین عملیات انتقال حجاج بیت الله الحرام انجام خواهد شد.