شناسهٔ خبر: 136728 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساماندهی دستفروشان حاشیه راه‌های گلستان جدی‌تر پیگیری می‌شود

گلستان رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از پیگیری جدی تامین زمین مناسب برای ساماندهی دستفروشان حاشیه راه‌های استان خبرداد و گفت: این مساله از طریق کمیسیون های مرتبط در حال پیگیری جدی تر از گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، مهدی یوسفی نژاد در برنامه تلویزیونی سیمای راهبران با اظهارامیدواری از این موضوع افزود: طی مکاتبات متعددی که با مراجع قضایی و دستگاههای متولی صورت گرفته و به دلیل اهمیت بالای جان و مال ترددکنندگان جاده ای این مساله در دست پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی دستفروشان حاشیه راهها با فرهنگ سازی و نصب تابلوها و علائم ایمنی روند کاهشی داشته است، ادامه داد: از مردم نیز درخواست می شود در صورت تجاوز به حریم راهها بخصوص در نقاط حادثه خیز از طریق سامانه 141 به این اداره کل اطلاع رسانی کنند.

یوسفی نژاد، اجرای صحیح قوانین حوزه کاری را به جهت صیانت از راهها که جزو انفال هستند، از وظایف ادارات حقوقی ادارات کل مرتبط برشمرد و گفت: بیشترین چالش های مرتبط با این ادارات سرقت ها و جمع آوری دستفروشان حاشیه راهها بویژه در فصول بهار و تابستان است که اختلالات ترافیکی بوجود می آورند.