به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی) جلسه معرفی و آشنایی با میز خدمت الکترونیک با حضور همکاران اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
در این جلسه با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع در مورد تسهیل در خدمات رسانی به مشترکین ، از آماده سازی بسترهای لازم اطلاعات و فناوری، طراحی میز خدمت در سایت شرکت و توسعه آن در آینده نزدیک ، مزایای راه اندازی و استفاده از میز خدمت الکترونیک آموزشهای لازم به دفاتر پیشخوان داده شد.
هدف از ایجاد میز خدمت الکترونیک در اداره کل استان، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی بوده تا مردم با مراجعه به «میز خدمت الکترونیک» در کمترین زمان ممکن با ارائه مدارک و مستندات و دریافت کد رهگیری می توانند درخواست و تقاضای خود را از مکانیزم تعریف شده و با سهولت پیگیری کنند.