شناسهٔ خبر: 136829 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام می شود؛

بهره برداری از ۱۵۳ کیلومتر راه روستایی آذربایجان غربی

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از بهره برداری از راه روستایی بولاماج - بایرام کندی- موسی قلی کندی بصورت نمادین از ۱۵۳ کیلومتر راه روستایی ساخته شده در طول سال یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در یک سال گذشته بالغ بر ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی در قالب ۵۶ پروژه ساخته و آسفالت شده است که در جریان سفر وزیر محترم راه و شهرسازی به استان در هفته جاری این پروژه ها به صورت نمادین افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و آسفالت ۱۵۳ کیلومتر راه روستایی آذربایجان غربی هزینه شده است، اضافه کرد: راه روستایی بولاماج که به صورت نمادین از تمامی پروژه های مذکور افتتاح می شود بطول ۷ کیلومتر با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال بوده و با ساخت آن ۵۱۸ نفر خانوار سه روستا از نعمت آسفالت برخوردار خواهند شد.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین در جریان این سفر کلنگ آسفالت و ساخت ۱۶۵ کیلومتر راه روستایی نیز توسط وزیرمحترم راه و شهرسازی برزمین خواهد نشست تا رکورد جدیدی از آسفالت راههای روستایی در کل کشور در آذربایجان غربی به ثبت برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اذعان داشت: راه روستای گوگرد با اعتبار ۱۵۷ میلیارد ریال و بهره مندی ۲۲۰۸ خانوار محل کلنگ زنی نمادین این میزان راه روستایی جدید خواهد بود.