شناسهٔ خبر: 136858 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید وزیر کشور از پل بنیادآباد در جاده اردبیل-سرچم

وزیر کشور از پل بنیادآباد در جاده اردبیل - سرچم بازدید کرد

پل وزیر کشور در دومین روز از سفر خود به استان اردبیل، از پل بنیادآباد در جاده اردبیل - سرچم که در سیل هفته‌های گذشته دچار آسیب شده بود، بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،احمد وحیدی که برای بازدید از مناطق سیل زده استان اردبیل به این استان سفر کرده ، در دومین روز از سفر خود به استان اردبیل، از پل بنیادآباد در جاده اردبیل - سرچم که در سیل هفته‌های گذشته دچار آسیب شده بود، بازدید و در جریان روند تخریب بقایا و احداث پل جدید قرار گرفت.

گفتنی است:این پل طاقی سه دهنه که در کیلومتر ۵۵ مسیر اردبیل به سرچم قرار دارد در جریان سیل هفته‌های اخیر دچار شکستگی شد و تردد در این مسیر مسدود شد.

شایان ذکر است:با تلاش راهداران ارتباط جاده‌ای در این مسیر که اصلی‌ترین مسیر ارتباطی استان با مرکز کشور است طی سه روز از طریق احداث کنارگذر برقرار گردید و در ادامه با انتقال سازه‌های فلزی از استان‌های زنجان و قزوین تردد از محل پل اصلی برقرار شددر حال حاضر تردد در پل بنیادآباد جاده اردبیل - سرچم از طریق نصب سازه‌های فلزی در جریان است.

خاطرنشان می شود:سیل در هفته‌های اخیر خسارت‌های سنگینی به ابنیه فنی، بخش کشاورزی، تاسیسات زیربنایی و واحدهای مسکونی در شهرهای مختلف استان اردبیل وارد کرده است ، با این حال کانون سیل‌های هفته‌های اخیر شهرستان گرمی و انگوت بوده است.

همچنین وزیر کشور روز گذشته با حضور در مناطق سیل‌زده در جریان مشکلات مناطق سیل‌زده این استان و روند خدمات‌رسانی و بازسازی مناطق تخریب شده قرار گرفته و از تلاش های راهداران پرتلاش استان در برقراری ارتباط و خدمات رسانی به مردم قدردانی کرد. .