شناسهٔ خبر: 136859 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

بازدید میدانی خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از پروژه‌های راه استان برگزار می‌شود

تور بازدید خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از پروژه های راه استان سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان از برگزاری دومین نشست خبری مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان و و بازدید میدانی از پروژه‌های راه و نهضت ملی مسکن استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در چهارمحال و بختیاری، احمد فاضلی فارسانی سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان گفت: روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه تور بازدید خبرنگاران استان از پروژه‌های راه در شهرستان‌های اردل، کیار و بروجن برگزار می‌شود و نمایندگان خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان از نزدیک با روند اجرای پروژه‌ها آشنا می‌شوند.

وی افزود: نشست خبری مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اصحاب رسانه استان نیز در شهرستان اردل برگزار خواهد شد و سوالات خبرنگاران درخصوص پروژه‌های راه در استان و میزان پیشرفت نهضت ملی مسکن پاسخ داده می‌شود.

فاضلی خاطرنشان کرد: در این نشست خبری فرماندار شهرستان اردل نیز به تشریح پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان خواهد پرداخت.

گفتنی است بازدید از محور شهرکرد شلمزار، پروژه گورمیزه، تونل زره، محور بلداجی سه راهی گندمان و محور شهرکرد بروجن در این تور خبری پیش‌بینی شده است.