شناسهٔ خبر: 136897 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری شوش؛

تعریض برای ایمن سازی جاده شهر حر خوزستان معارض دارد

بهسازی جاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شوش با ‌اشاره به وجود ۲ پیچ خطرناک در جاده دسترسی به شهر حر گفت: حذف این نقطه های پرحادثه نیاز به مشارکت مالکان زمین های کشاورزی اطراف جاده دارد که تا کنون چنین همکاری انجام نشده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان عادل شجیراتی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شوش با اشاره به آخرین اقدام های انجام شده برای تعریض جاده دسترسی به شهر حر گفت: تعریض و آسفالت این جاده با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال طی ۲ فاز درحال اجرا است.

وی ادامه داد: فاز نخست این طرح به طول ۳.۵ کیلومتر دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و در مرحله آسفالت قرار دارد ضمن اینکه فاز دوم این طرح به طول هفت کیلومتر هم اکنون دارای ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شوش داشتن معارض را جدی ترین مانع برای ایمن سازی و تعریض این جاده دانست و اظهار کرد: چنانچه مشکل معارض در محدوده اجرای این طرح حل شود پیش بینی می شود این پروژه تا چهار ماه آینده تکمیل و به بهره برداری رسد.

شجیراتی گفت: حذف پیچ های خطرناک در این جاده در گرو همکاری مالکان زمین های کشاورزی است که تا کنون چنین همکاری صورت نگرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شوش با اشاره به وجود کانال آب کشاورزی حاشیه این جاده افزود: تلاش می شود تا با تعریض این محور کمترین جابجایی کانال آب اتفاق بیفتد.