شناسهٔ خبر: 136898 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

 مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران اعلام کرد؛

توسعه مسیرهای هوایی در فرودگاه ساری

سعدالله وطن خواه  مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: پرواز در مسیر ساری - آکتائو - ساری، در خرداد ماه امسال با استقبال خوب مسافران به این کشور انجام شد و توسعه مسیرهای هوایی از راهبردهای این اداره کل در فرودگاه‌های استان مازندران است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سعدالله وطن‌خواه  مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: پرواز در مسیر ساری - آکتائو - ساری ، ۱۶ خرداد ماه با استقبال خوب مسافران به این کشور انجام شد.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران با اعلام این خبر افزود : با توجه به چشم اندازهای طبیعی و خدادادی استان مازندران و از طرفی مراودات بازرگانی، اقتصادی و اجتماعی مابین استان مازندران و کشورهای حاشیه دریای خزر، پیگیری‌های بسیاری در این خصوص صورت گرفت که در نهایت منتج به راه اندازی مسیر پروازی ساری - آکتائو - ساری شد.

وطن خواه تشریح کرد: پرواز در مسیر ساری - اکتائو - ساری در روزهای سه شنبه مورخه ۱۶ خردادماه رفت و ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگشت برنامه ریزی شده است که ان‌شالله در آینده نزدیک مسیر ساری - آستاراخان ( روسیه ) - ساری نیز اضافه خواهد شد . 

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرودگاه‌های مازندران وطن خواه توسعه مسیرهای هوایی را از راهبردهای این اداره کل در فرودگاه‌های استان مازندران در راستای تدابیر و سیاست های کلان استان و محورهای گردشگری کشور خواند و افزود : انشالله در آینده نزدیک نیز با توجه به صدور مجوز مرز هوایی رامسر شاهد برقراری پروازها در مسیر رامسر - مسقط (عمان) - رامسر خواهیم بود.