شناسهٔ خبر: 136916 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه آبادان خبر داد؛

برقراری پرواز آبادان به کویت و بالعکس

شمالی نژاد-مدیر فرودگاه آبادان مدیر فرودگاه آبادان از برقراری پروازهای کویت از فرودگاه آبادان خبر داد و گفت: جهت رفاه حال مسافران استان، شرکت هواپیمایی ایران‌ایر پس از وقفه یک ساله ، اقدام به برقراری پرواز در مسیر آبادان- کویت- آبادان نموده است. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جواد شمالی نژاد مدیر فرودگاه آبادان از برقراری پروازهای کویت از فرودگاه آبادان خبر داد و گفت: جهت رفاه حال مسافران استان، شرکت هواپیمایی ایران‌ایر پس از وقفه یک ساله ، اقدام به برقراری پرواز در مسیر آبادان- کویت- آبادان نموده است. 

شمالی نژاد افزود: این پرواز که با هواپیمای ایرباس ۳۲۱ و با ظرفیت ۱۹۴ مسافر انجام می‌شود، به‌صورت برنامه‌ای در روزهای سه شنبه هر هفته در ساعت ۱۵:۳۰ از آبادان به کویت انجام خواهد شد و در صورت استقبال،پس از اتمام عملیات حج تمتع به ۳ پرواز در هفته افزایش می یابد.

به گزارش روابط عمومی  فرودگاه آبادان  شمالی نژاد در ادامه به نقش فرودگاه آبادان در توسعه صادرات منطقه اشاره کرد و گفت: این پرواز با ارسال بیش از ۱۵ هزار کیلو گرم بار در هر پرواز نظیر محصولات دریایی و صیفی جات و ... نقش به سزایی در صادرات کشور عزیزمان خواهد داشت.