شناسهٔ خبر: 136931 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی استان انجام شد؛

برگزاری شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان همدان

اسدالهی جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان همدان، با حضور مدیران کل دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان؛ "ایوب اسدالهی" سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در ابتدای جلسه گفت: با توجه به وظایف خطیر و حساس حوزه های استانی وزارت راه و شهرسازی، به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر میان مدیران زیر مجموعه وزارت متبوع، مشورت برای حل مشکلات در استان، همکاری برای تسهیل و پیشرفت پروژه ها و استفاده بهینه از منابع در دسترس، جلسه  اعضاء شورا هماهنگی امور راه و شهرسازی به طور منظم و هر بار به میزبانی یکی از دستگاه ها در استان برگزار می شود که این از نقاط قوت و نشانگر هماهنگی بین دستگاه های تابعه وزارتخانه است.

وی در ادامه در خصوص کلنگ زنی کوی پرواز و آغاز عملیات اجرائی احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن عنوان کرد: در کنار همه تلاش های انجام شده برای پیشبرد این طرح جریانی حتی تا آخرین لحظات پیش از شروع عملیات اجرائی به انحاء مختلف تلاش کرد تا با سنگ اندازی در مسیر حرکت و حاشیه سازی از جلوی این اتفاق مبارک را بگیرد. اما بند بر خود لازم میدانم تا از همکاری همه دستگتاه های زیرمجموعه درگیر در این پروژه که با نهایت دلسوزی و سرعت عمل، در کمترین کاری که ناممکن به نظر می رسید را ممکن کردند.

وی خاطر نشان کرد: بر خود لازم می دانم تا از زحمات همه دستگاه ها از جمله هواشناسی استان در تهیه گزارش های هواشناسی، آزمایشگاه مکانیک خاک در تهیه آزمایش های ژئوتکنیک خاک پروژه، سازمان نظام مهندسی استان همدان، بنیاد مسکن استان و همه دستگاه های خارج از مجموعه من جمله شهرداری و استانداری علی الخصوص استاندار محترم همدان تشکر کنم.

در ادامه جلسه ضمن بررسی اجرائی شدن مصوبات جلسات گذشته بحث و بررسی پیرامون موارد مطروحه در دستور جلسه انجام شد.