شناسهٔ خبر: 136938 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس:

تامین مسکن کارکنان و کارگران شرکت‌های صنعتی و معدنی در استان فارس کلید خورد

طالبان - مدیرکل راه و شهرسازی فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: تامین مسکن کارکنان و کارگران شرکتهای صنعتی و معدنی در استان فارس در قالب طرح نهضت ملی مسکن کلید خورد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان فارس، محمودرضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اظهار کرد: این طرح با هدف استفاده از ظرفیت مدیریتی، فنی و مالی صنایع برای تولید مسکن کارکنان و کارگران به اجرا در خواهد آمد.

محمودرضا طالبان خاطرنشان کرد: در این طرح اداره کل راه و شهرسازی باید صنایع و شرکت های بزرگ را شناسایی و زمین مناسب جهت ساخت مسکن را برای آنها تامین کند.

دبیر شورای مسکن استان فارس با اشاره به این مطلب که لزوما زمین های پیشنهادی نباید در جوار کارخانجات و صنایع باشد اضافه کرد: اراضی داخل محدوده و با کاربری مسکونی در صورت کفایت نیز مجاز به استفاده در طرح فوق هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در خصوص استفاده از اراضی مالکین خصوصی و شرکتها در این طرح گفت: با توجه به ممنوعیت قانونی تغییر کاربری اراضی اشخاص حقیقی و حقوقی به کاربری مسکونی و استفاده از اراضی مالکیت شرکتها و صنایع با روش توافق با مالکین بخش خصوصی انجام خواهد گرفت.