شناسهٔ خبر: 136943 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیر فرودگاه شهدای ایلام و استاندار ایلام انجام شد؛

بازدید از روند ساخت ترمینال جدید در فرودگاه ایلام

بازدید فرودگاه ایلام با حضور مدیر فرودگاه ایلام، استاندار ایلام و جمعی از مسؤلین از فرودگاه شهدای ایلام بازدید شد و استاندار در بازدید از این فرودگاه در جریان روند ساخت ترمینال جدید این مجموعه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور محمد جواد یگانه مدیر فرودگاه ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام از فرودگاه شهدای ایلام استاندار ایلام در بازدید از فرودگاه ایلام در جریان روند ساخت ترمینال جدید این مجموعه قرار گرفت.

 بهرام‌نیا دوشنبه ۲۹ خرداد از فرودگاه ایلام بازدید کرد و در جریان روند کار ساخت ترمینال جدید فرودگاه قرار گرفت و بر تسهیل در روند کار تأکید کرد.

استاندار ایلام در ادامه با تأکید بر تسهیل در روند خدمات رسانی به مسافران گفت: جایگاه حمل و نقل هوایی در استان در مقایسه با سایر استان‌ها بی بدیل است و در این‌ راستا بایستی امکانات و ظرفیت ها را مهیا سازیم.

وی در ادامه گفت: برای این مهم می‌طلبد نگاه‌ها به حمل و نقل هوایی معطوف و بیش از گذشته به آن توجه شود تا مسافران برای رسیدن به مبدا و مقصد با مشکلی خاصی مواجه نشوند.

همچنین در این بازدید  مدیر فرودگاه شهدای ایلام در خصوص پیشرفت پروژه‌ گزارشی مبسوط ارائه کرد.

گفتنی است که روز گذشته نیز با حضور مدیر فرودگاه شهدای ایلام و تعدادی از مدیران ستادی استانداری و به ریاست بهرام نیا استاندار ایلام در خصوص بهبود خدمات‌دهی به مسافرین و افزایش پروازهای فرودگاه شهدای ایلام نشستی در استانداری ایلام برگزار شد.