شناسهٔ خبر: 137016 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امروز انجام می شود؛

تخصیص و واگذاری ۱۵۰۰ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در خراسان جنوبی

مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: عصر امروز به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) ۱۵۰۰ قطعه زمین به خانواده های مشمول طرح قانون جوانی جمعیت در سطح استان به صورت متمرکز در شهرستان فردوس تخصیص و واگذار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی) میرمحمد مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم دولت در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تأمین زمین برای خانوارهای دارای سه فرزند به بالا است.

مودی با اشاره به اینکه امکان واگذاری زمین به مشمولان این طرح در استان وجود دارد، تصریح کرد: خوشبختانه در این زمینه مشکلی وجود ندارد و زمین برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و همچنین قانون جوانی جمعیت در استان آماده شده است.

وی از برگزاری جشن وصال در استان به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در تاریخ ۳۱ خردادماه خبر داد و افزود: یکی از برنامه‌های کلیدی در برگزاری این جشن‌ اولین مرحله تخصیص و واگذاری ۱۵۰۰ قطعه زمین برای ساخت مسکن به خانواده‌های مشمول قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت(۳ فرزند وبیشتر) در سطح استان است.