شناسهٔ خبر: 137038 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۸ کیلومتر روکش آسفالت سطحی در راه‌های شهرستان کمیجان اجرا شد

حمل و نقل مرکزی علی امیری سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اجرای ۱۸ کیلومتر آسفالت سطحی در راه‌های شهرستان کمیجان با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، «علی امیری» سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در راستای نگهداری از راه‌های شهرستان کمیجان ۱۸ کیلومتر آسفالت سطحی در یک هفته اخیر در دو محور «کلوان - فامرین» و «کمیجان - قهاوند» اجرا شده است.

به گفته وی ۹ کیلومتر از این طرح در محور کلوان - فامرین و ۹ کیلومتر دیگر آن در محور کمیجان - قهاوند اجرا شده است که در مجموع حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار صرف این کار شده است.

امیری خاطرنشان کرد: در همین راستا طی هفته گذشته نیز ۲۲ کیلومتر آسفالت سطحی در محور «جیریا - دیزآباد» حد فاصل دو محور «ساروق - کمیجان» و «خنداب - میلاجرد» اجرا شده که با این ۱۸ کیلومتری که در هفته جاری انجام شده در مجموع ۴۰ کیلومتر آسفالت سطحی در محورهای شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان اجرا شده است.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اعتبار هزینه شده برای اجرای ۴۰ کیلومتر روکش آسفالت سطحی را ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ادامه این طرح در راه‌های فرعی و روستایی سایر شهرستانهای استان نیز اجرا خواهد شد.

وی در ادامه از استقرار پیمانکار پروژه در محور «ابراهیم آباد - شهسواران» در شهرستان اراک خبر داد و گفت: حدود هشت کیلومتر روکش آسفالت سطحی در این محور اجرا خواهد شد تا تردد در راه‌های روستایی تسهیل شود.