شناسهٔ خبر: 137067 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ارتقای افزایش ایمنی انجام شد؛

روکش آسفالت راه روستای طویر-ناتر شهرستان چالوس

مازندران رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس از آغاز عملیات روکش آسفالت راه روستایی طویر- ناتر منطقه فشکور شهرستان چالوس به طول۱و نیم کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزاذرت راه و شهرسازی از مازندران، مهدی صفایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس اظهار کرد: شهرستان چالوس از جمله شهرستان های است که از نظر شرایط جغرافیایی و گردشگری منطقه و تعدد روستاها، بسیار پر رفت و آمد بوده به همین دلیل ایمن سازی و بهسازی راههای ارتباطی این شهرستان از جمله فعالیت‌های مهم به شمار می رود از این رو عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راه های را به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

وی  ادامه داد: راه‌ها روستایی یکی از مهمترین بخش‌های زیربنایی در توسعه  استان محسوب می شوند به همین منظور عملیات پاکسازی راه روستایی طویر به ناتر اجرایی شد. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس همچنین از ایمن سازی و شانه سازی محور کندوان به ۵۰ کیلومتر (رفت و برگشت) خبر داد و افزود: شانه سازی ها، پاکسازی و حفظ حریم جاده ها، تامین فضای پارک اضطراری خودروها در کاهش سوانح جاده ای موثر است.

صفایی در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح کرد: اقدامات ایمن سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها، شانه سازی، رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل، آشکار سازی نقاط پر تصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطر نما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره است.