شناسهٔ خبر: 137095 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی خبر داد؛

ارسال پیشنهادات حقوقی وزارت راه وشهرسازی به معاونت حقوقی ریاست جمهوری برای درج در لایحه اصلاح بودجه

جلالی مدیر کل دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی از ارسال پیشنهادات الحاقی وزارت راه و شهرسازی در لایحه بودجه به معاونت حقوقی ریاست جمهوری و اصلاحات برنامه هفتم توسعه به مجلس شورای اسلامی در خصوص برخی مواد مرتبط با این وزارتخانه خبر داد.

سجاد جلالی مدیر کل دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به برگزاری سومین جلسه شورای حقوقی وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در این جلسه که به میزبانی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برگزار شد، معاونین و مدیران کل حقوقی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی حضور داشتند.

مدیرکل دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به موارد بررسی شده در این جلسه خاطر نشان کرد: در ابتدای این جلسه پیشنهاداتی به منظور پیگیری موارد مندرج در لایحه برنامه هفتم در خصوص ماموریت‌ها و اهداف برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی مطرح شد که این پیشنهادات از طریق دفتر حقوقی وزارتخانه به نمایندگان ارائه شود.

وی افزود: در همین موضوع برخی پیشنهادات و اصلاحات از سوی مدیران حقوقی در خصوص لایحه بودجه نیز مطرح و بررسی شد.

جلالی ادامه داد: مقرر شد پیشنهاد اصلاح برخی موارد قانون بودجه نیز به معاونت حقوقی ریاست جمهوری ارسال شود.

مدیر کل دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی گفت: در این جلسه پیگیری تصویب موارد مرتبط با حوزه‌های مسکن و حمل‌ونقل در برنامه هفتم توسعه مورد تاکید قرار گرفت.

جلالی اظهار کرد: از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه، مشارکت مدیران حقوقی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس جهت پیگیری موارد مرتبط با وزارت راه و شهرسازی و ارائه پیشنهادات مورد نیاز بود.

وی خاطر نشان کرد: در سومین جلسه شورای حقوقی وزارت راه و شهرسازی، عملکرد حوزه حقوقی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در سال ۱۴۰۱ مورد ارزیابی قرار گرفت.

ارسال پیشنهادات حقوقی وزارت راه وشهرسازی به معاونت حقوقی ریاست جمهوری برای درج در لایحه اصلاح بودجه