شناسهٔ خبر: 137121 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

به منظور افتتاح و بازدید از پروژهای مسکن و حمل و نقلی؛

وزیر راه و شهرسازی وارد آذربایجان غربی شد

ببینید | سفر وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان غربی (1) وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه برای افتتاح پروژهای مسکن و حمل و نقلی وارد آذربایجان غربی شد و مورد استقبال مقامات استانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز  پنجشنبه اول تیرماه برای افتتاح از برخی  پروژه های حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی وارد فرودگاه خوی شد و مورد استقبال مسئولان استانی و مقامات آن استان همچون استانداران و برخی نمایندگان قرار گرفت. 

در این سفر مقرر است تا سامانه روشنایی باند فرودگاه شهدای خوی افتتاح شود. همچنین بهره‌برداری از سالن مسافری و تجاری مرز رازی، حضور در یادمان شهید باکری و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بهره‌برداری از ۱۵۳ کیلومتر راه روستایی و ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی بخش دیگری از اهداف این سفر است.

همچنین در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان غربی  یک‌هزار و ۲۰۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن و مسکن مهر در سراسر استان افتتاح می‌شود. شرکت در جلسه شورای تامین مسکن و بررسی مشکلات و رفع آنها برای اجرای بهتر پروژه‌های مسکن و همچنین حمل و نقلی از جمله اهداف و برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان‌آذربایجان‌غربی است.

وزیر راه و شهرسازی  وارد آذربایجان غربی شد