شناسهٔ خبر: 137144 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه برتر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در ارزیابی عملکرد ۱۴۰۱

رتبه برتر عملکرد سال 1401.jpg اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در ارزیابی عملکرد استان ها که براساس شاخص های تدوین شده دفاترستادی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد حائز رتبه برتر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همایش مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برگزار شد که در این همایش از مهندس جلال زاده مدیرکل و همکاران مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان جهت کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد استان ها در سال ۱۴۰۱ تقدیر شد.

در متن تقدیرنامه آمده است؛

بدون تردید امروز جایگاه راهبردی نظام های مدیریتی و کارآمدی سازمان ها بیش از پیش نمایان گشته و با اطمینان می توان ابراز داشت مهمترین حامل اثر بخشی و توفیق سازمان، بهره مندی از این نظام می باشد از این رو ارزیابی عملکرد به عنوان فرآیندی مستمر برای بهبود و بالندگی سازمان ها، امری ضروری است و سازمان هایی دراین فرایند موفق تر هستند که با استفاده از منابع تحت اختیار برای ارتقای کیفیت ارایه خدمات و رضایتمندی خدمات گیرندگان و ذینفعان آن سازمان به بهترین نتایج ممکن نایل آیند.

باتوجه به اینکه بر اساس ارزیابی عملکرد استان ها که براساس شاخص های تدوین شده دفاترستادی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، آن اداره کل در ارزیابی های سال ۱۴۰۱، حائز رتبه برتر شده است ضمن تشکر از زحمات جنابعالی وهمکاران تلاشگر آن مجموعه به پاس قدردانی از زحمات ارزشمندتان این لوح تقدیر اعطا گردد.

از خداوند قادر و توانا، توفیق بیش از پیش جنابعالی را در تحقق اهداف سازمانی و خدمت به مردم و سربلندی ایران اسلامی خواستارم.