شناسهٔ خبر: 137184 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اعلام کرد؛

پایان پروازهای رفت عملیات حج از ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

چلندری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اعلام پایان پروازهای رفت عملیات حج ۱۴۰۲ از ترمینال سلام آمادگی کامل شهر فرودگاهی برای استقبال از پروازهای برگشت را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سعید چلندری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اعلام پایان پروازهای رفت عملیات حج ۱۴۰۲ از ترمینال سلام آمادگی کامل شهر فرودگاهی برای استقبال از پروازهای برگشت را اعلام کرد.

 چلندری تعداد پروازهای رفت از ترمینال سلام را ۱۱۶ پرواز عنوان کرد و افزود: تعداد حجاج اعزام شده۲۶۶۸۱ نفر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد پرواز انجام شده به مقصد جده ۴۴ پرواز بوده که ۱۰۰۹۰ نفر از حجاج را که مدینه بعد بودند به سرزمین وحی اعزام کرده است.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تعداد پروازهای انجام شده از ترمینال سلام به مقصد مدینه را ۷۲ پرواز اعلام کرد که تعداد ۱۶ هزار و ۵۹۱ نفر از حجاج را به شهر پیامبر مکرم اسلام اعزام کرده است.

به گزارش دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل چلندری در پایان از آمادگی کامل ترمینال سلام برای استقبال از پروازهای بازگشت از مورخ ۱۳ تیرماه خبر داد و گفت: در حال برنامه ریزی برای عملیات برگشت حجاج ،عملیات اربعین و پیش بینی ظرفیت برای حج عمره در ترمینال سلام هستیم.