شناسهٔ خبر: 137219 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی آذربایجان شرقی:

تأکید بر رعایت استانداردهای ساخت و سازو کیفیت پروژه ها

بازدید مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی آذربایجان شرقی در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان مرند عنوان کرد: رعایت استانداردهای ساخت و سازو کیفیت پروژه ها یک امر ضروری بوده و باید رعایت گردد.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، امیر بخشی زاده  مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی آذربایجان شرقی و ذاکری معاون امور عمرانی استانداری از پروژه های عمرانی شهرستان مرند بازدید کردند.

بخشی زاده  مدیر کل راه و شهرسازی استان  در این بازدید با اظهار اینکه رعایت استانداردهای ساخت‌وساز و کیفیت مناسب پروژه‌ها برای دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه سازمان‌هایی که ساختار فنی اجرایی دارند ضروری بوده و باید رعایت شود.

 وی عنوان کرد: نظارت‌ها جزو دغدغه‌های اصلی مدیریت استان است و دستگاه‌های اجرایی ضمن نظارت دقیق، اجرای پروژه‌ها را در دستور کار و اولویت اساسی خود قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی  در این بازدید گفت: 706 میلیارد تومان هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان به پروژه‌های عمرانی تخصیص‌ یافته است.

جبارعلی ذاکری گفت: خوشبختانه با سفر رئیس محترم جمهور به استان اتفاقات بسیار خوبی در خصوص تخصیص اعتبارات به‌صورت نقدی به استان ابلاغ شد که جذب اعتبارات مربوط به طرح‌های عمرانی باید مدنظر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قرار گیرد.

وی افزود: باید از ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده را برای تکمیل پروژه‌ها با عنایت به فصل کاری انجام دهیم تا شاهد اجرا، رونق و اتمام طرح‌ها در حداقل زمان ممکن باشیم.