شناسهٔ خبر: 137295 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد؛

امضای تفاهم نامه احداث پروژه ۵ هزار و ۴۰۰ واحدی مسکن ملی کرمانشاه

امضای تفاهم نامه احداث پروژه ۵۴۰۰ واحدی مسکن ملی کرمانشاه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از امضای تفاهم نامه احداث پروژه ۵ هزار و ۴۰۰ واحدی مسکن ملی کرمانشاه بین استانداری کرمانشاه، بنیاد مستضعفان و اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، مهرداد آهکی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در جلسه امضای تفاهم نامه احداث پروژه ۵ هزار و ۴۰۰ واحدی مسکن ملی کرمانشاه پس از سه سال رکود که با حضور مدیرعامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان و سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تشکیل شد، گفت: این طرح از سال ۹۹ معطل مانده و خوشبختانه با رایزنی‌های استاندار کرمانشاه و مدیران مربوطه، این طرح مجددا احیا شد.

آهکی با اشاره به تاکید استاندار کرمانشاه بر لزوم تکمیل و تحویل پروژه مسکن ملی به متقاضیان، افزود: باید از همه امکانات ملی و استانی برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن و برخورداری مردم استان کرمانشاه از خانه سالم و با قیمت مناسب استفاده کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با قدردانی از همراهی استاندار کرمانشاه و بنیاد مستضعفان برای کمک به تعیین تکلیف این طرح ابراز امیدواری کرد: امیدواریم این طرح در کوتاه‌ترین زمان و با قیمت قابل قبول در اختیار مردم قرار گیرد.