شناسهٔ خبر: 137356 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی بهسازی محور اهل- کمشک

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ضمن اعلام آغاز عملیات اجرایی بهسازی محور اهل- کمشک گفت: با بهسازی مسیر ارتباطی اهل - کمشک دسترسی شهرستان لامرد به اسکله شهید رجایی نیز ٥٠ کیلومتر کاهش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستـان)، حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از شروع فعالیت پیمانکار در عملیات بهسازی محور اهل - کمشک در شهرستان لامرد خبر داد.

شبانی با بیان اینکه این محور به عنوان محور اتصال شهرستان بستک از استان هرمزگان به شهرستان لامرد از فارس است، افزود: با توجه به روابط اقتصادی مردم غرب حوزه شهرستان بستک با شهرستان لامرد، این جاده از این نظر برای مردم منطقه دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه این مسیر ارتباطی باعث خواهد شد دسترسی شهرستان لامرد به اسکله شهید رجایی نیز ٥٠ کیلومتر کاهش یابد، تصریح کرد: قطعه اول این محور با اعتباری بالغ بر ٨٠٠ میلیارد ریال به طول ١٢ کیلومتر هم اکنون از سوی پیمانکار در حال اجراست که با تکمیل آن، جاده موجود با عرض ٥ متر به عرض ٩/٦ متر افزایش یافته و این مسیر اصلاح و ایمن خواهد شد.

شبانی در ادامه بیان کرد: برای تکمیل قطعه دوم این محور ارتباطی به طول ١٠ کیلومتر تا روستای دین الدین که آخرین روستا در حوزه شهرستان لامرد است در حال پیگیری برای تخصیص اعتبار آن هستیم که پس از طی این مراحل و با بهره برداری از این قطعه مسیر لامرد - اشکنان - اهل - کمشک شکل قابل قبولی خواهد گرفت.