شناسهٔ خبر: 137365 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت‌ نام بیش از ۳ هزار نفر در بوشهر برای دریافت زمین طرح جوانی جمعیت

جلسه شورای مسکن بوشهر 1 مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: بیش از ۳ هزار نفر برای دریافت زمین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بوشهر ثبت‌ نام کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر سید محمود دستغیبی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در جلسه شورای تأمین مسکن استان  عنوان کرد : طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، شامل خانوارهای دارای سه فرزند یا بیشتر که از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد که بیش از سه هزار نفر در شهرهای استان برای دریافت زمین ثبت‌نام کردند که شرایط متقاضیان در دست بررسی و پالایش قرار دارد.

دستغیبی افزود: در شهرستان های دشتستان ۶۵۷ نفر، تنگستان ۱۴۶ نفر، دیر ۲۶۲ نفر، جم ۱۵۲ نفر، دشتی ۶۶۷ نفر، گناوه ۱۲۴ نفر، کنگان ۲۴۵ نفر، عسلویه ۷۶، دیلم ۸۳ نفر و بوشهر ۵۹۷ نفر در سامانه ثبت نام شده است.

وی بیان کرد: متقاضیانی که هنوز نتوانستند ثبت نام کنند، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس Saman.mrud.ir قسمت متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت(متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر) اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: این طرح، اقدامی متقاضی محور و مستلزم مراجعه افراد برای تشکیل پرونده بوده و سامانه مورد اشاره همچنان باز است و متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به آن ثبت‌نام کنند.