شناسهٔ خبر: 137444 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

از سوی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک انجام می‌شود؛

برگزاری وبینار «آشنایی با تجهیزات نوین غیرمخرب ارزیابی و روسازی راه‌ها»

وبینار شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای ارائه خدمات فناورانه و مردم پایه به منظور افزایش توان علمی کارشناسان جامعه مهندسی کشور، در سلسله آموزش‌های علمی- تخصصی نیم سال نخست ۱۴۰۲،   وبینار " آشنایی با تجهیزات نوین غیرمخرب ارزیابی و روسازی راه‌ها" را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، الهام زمانی‌فر مدیرکل دفتر پژوهش و تحقیقات علمی گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضلع فناورانه وزارت راه و شهرسازی بوده و بر این اساس دوره‌های آموزشی تخصصی را با هدف نشر دانش، گسترش فناوری‌های مدرن و معرفی تجهیزات نوین و روش‌های نوین ارائه خدمات فنی و مهندسی در راستای انجام وظایف قانونی و عضویت موثر در شورای فنی استان‌ها برگزار می‌کند.

زمانی‌فر اضافه کرد: این دوره آموزشی شامل سرفصل‌هایی شامل تجهیزات ارزیابی ظرفیت باربری سازه‌ای، تجهیزات ارزیابی خصوصیات سطح روسازی و دستگاه رادار نفوذی و ژئو الکتریک است.

این دوره آموزشی با تدریس " بامداد" کارشناس ارشد اداره کل مهندسین مشاور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در تاریخ ۵ تیر امسال از ساعت ۹ صبح به صورت آنلاین در آدرس ac.tsml.ir/seminar  برگزار خواهد شد.