شناسهٔ خبر: 137447 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

واگذاری ۱۳۴ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در شهرستان های کنگان و دیر

مراسم قرعه کشی شهرستان کنگان و دیر 1 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های کنگان و دیر گفت: مراسم قرعه‌کشی واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در شهرستان های کنگان و دیر با اختصاص ۱۳۴ قطعه انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر سعید شعبانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های کنگان و دیر در حاشیه مراسم قرعه کشی واگذاری زمین که در فرمانداری شهرستان کنگان برگزار شده بود، اظهار کرد: اولویت اول ما قانون جوانی جمعیت است و واگذاری های ما هر چه سریعتر می باست انجام شود و تعامل و مساعدت همه شهرداران و ادارات خدمات رسان را جهت آماده سازی این اراضی خواستار شدند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های دولت برای تامین مسکن اقشار جامعه در قالب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر است.

شعبانی بیان کرد: قرعه کشی از میان کسانی که در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن ثبت‌نام کردند و متقاضی در شهرستانهای کنگان و دیر بودند، انجام شد که بر این اساس تعداد ۱۳۴ قطعه زمین و به تفکیک برای شهرهای کنگان ۷۷ نفر، دیر ۵۲ نفر و آبدان ۵ نفر تخصیص پیدا کرد.

وی بیان کرد: در این قرعه‌کشی که برای خانواده‌های بیش از ۳ فرزند در شهرستان کنگان ودیر انجام شد، زمین به خانواده‌ها تخصیص پیدا کرد و اقدامات مربوطه در راستای واگذاری زمین نیز انجام خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای کنگان و دیر  گفت: متقاضیان برنده جهت انعقاد قرارداد می بایست با تکمیل کردن پرونده (مطابق بخشنامه ابلاغی) به اداره راه و شهرسازی شهرستان کنگان مراجعه کنند.