شناسهٔ خبر: 137457 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

ویدیو| تشریح پروازهای رفت عملیات حج از فرودگاه امام خمینی(ره)

سعید چلندری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در پیامی تصویری به تشریح پروازهای رفت عملیات حج امسال از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی(ره) پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه امام خمینی(ره) سعید چلندری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در پیامی تصویری به تشریح پروازهای رفت عملیات حج گفت:

"بسم الله الرحمن الرحیم

عملیات اعزام زائرین بیت الله الحرام از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه اغاز شد و تا تاریخ یکم تیرماه ادامه داشت. در این بازه زمانی ۳۲ روز تعداد ۸۷۵۹۹ زائر از ۲۱ فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام شدند که از این تعداد حدود ۲۶۶۸۱ نفر در غالب ۱۱۶ پرواز از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) توفیق تشرف به سرزمین وحی را پیدا کردند.

عملیات برگشت زائرین از تاریخ ۱۳ تیرماه آغاز خواهد شد و تا تاریخ ۲ مرداد ماه ادامه خواهد داشت و در طول این بازه زمانی ۱۹ روزه که ۱۳ روز جهت بازگشت سریعتر زائرین به میهن اسلامی عملیات بازگشت کمی فشرده تر شده و ما ترافیک پروازی بیشتری را خواهیم داشت در طول این مدت حدود ۱۲۵ پرواز در غالب برگشت حجاج برنامه ریزی شده که ۲۸۷۵۰ زائر از سرزمین وحی به شهر فرودگاهی امام خمینی انتقال خواهد داد.

همکاران بنده تمام تلاش خود را انجام دادند که مشابه پروازهای رفت که خدمات رسانی بسیار خوبی به زائرین عزیز انجام شد، بتوانیم در عملیات برگشت هم به زائرین و مستقبلین ایشان خدمت خوبی ارائه دهیم.

همکاران بنده در تلاش هستند که انشاالله بتوانیم با این ظرفیت سازی که در ترمینال سلام شهر فرودگاهی یا همان ترمینال زیارتی انجام شده، ظرفیت‌ها را به گونه ای انجام دهیم که در سال جاری پذیرای پروازهای زیارتی علاوه بر پروازهای عتبات، پروازهای به کشور سوریه و پروازهای حج عمره هم در خدمات عزیزان باشیم.

 از همه مهم تر موسم اربعین که پروازهای خاص خود را دارد، بتوانیم هم تعداد پروازهای بیشتر را پذیرش کنیم و هم خدمات بیشتری به زائرین عتبات عالیات بدهیم."

درحال بارگزاری...

دریافت فایل چلندری با حجم
21 MB