شناسهٔ خبر: 137543 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری بندر دیر برای هیات قطری‌/ احداث ۴ پست اسکله بندر دیر در دستور کار

بندر دیر در ارتباطی ویدئو کنفرانسی و با حضور عضو هیات عامل و معاون بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی، ظرفیت‌ و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بندر دیر برای هیات سرمایه گذار قطری‌ تشریح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد شکیبی‌نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در ارتباط ویدئو کنفرانسی با سرمایه ‌گذاران قطری اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های بندری در اولویت پروژه‌های بنادر استان بوشهر بوده و در همین راستا توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذاران توانمند داخلی و خارجی شده است. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر افزود: بندر دیر از لحاظ جغرافیایی نزدیک‌ترین بندر کشور به قطر است که به تناسب این موقعیت استراتژیک در حوزه صادرات و ترانزیت تمرکز ویژه‌ای به بندر دیر معطوف شده است. 

شکیبی‌نسب بیان کرد: با چشم‌انداز روشن توسعه صادرات به کشورهای حوزه خلیج‌فارس طی یک سال گذشته پروژه محوطه سازی در بندر دیر به سرانجام رسیده و اکنون عملیات اجرایی احداث چهار پست اسکله در بندر دیر در دست انجام است. 

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، وی خاطرنشان کرد: اکنون سرمایه‌گذاران قطری داوطلب  سرمایه‌گذاری در بندر دیر هستند که در همین راستا مطالعات ارزشمندی نیز پیرامون ظرفیت‌های توسعه‌ای این بندر انجام دادند.