شناسهٔ خبر: 137603 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اعلام کرد؛

اجرای عملیات بهسازی اپرون فرودگاه شیراز

فرودگاه شیراز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از اجرای عملیات ترمیم و بهسازی اپرون فرودگاه بین المللی شیراز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه شیراز؛ فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از اجرای عملیات ترمیم و بهسازی اپرون فرودگاه بین المللی شیراز خبر داد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی اپرون فرودگاه، عملیات ترمیم و بهسازی اسلب های بتنی در مدت ۲ ماه انجام می شود.

کشاورز افزود: این عملیات شامل کاتر زنی، تخریب روسازی بتن و شکستگی دال ها به عمق ۱۵ سانتی متر و همچنین اجرای بتن رویه است که با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران صورت می پذیرد.

پیش از این نیز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از عملیات بهسازی سوله شامل: بهسازی محاوط پیرامونی ، جمع آوری دیوارها و پنجره‌ها قدیمی ، بهسازی زیر ساختهای تاسیساتی، بهسازی سازه نمای شمالی و جنوبی، بهسازی نمای داخلی و خارجی سوله، آماده سازی کف سوله جهت اجرای اپوکسی و کفپوش، اصلاح آبرو ها و رنگ آمیزی پیرامونی فرودگاه خبر داده بود که با اعتباری بالغ بر۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اجرایی شد.