شناسهٔ خبر: 137619 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

آغاز عملیات اجرایی بیش از  ۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان

جعفری عملیات اجرایی بیش از  ۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران بهارستان، ظهر امروز با حضور علیرضا جعفری معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید، اعضای هیات مدیره این شرکت و سرپرست و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید بهارستان، عملیات احداث بیش از ۴ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن توسط شرکت عمران بهارستان در ۱۲۷ هکتار از اراضی این شهر جدید، آغاز شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس هیات میره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، در حاشیه آغاز عملیات اجرایی بیش از ۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن مسکن در شهر بهارستان اظهار کرد: تحقق به شعار  نهضت تولید یک میلیون مسکن ملی در سال رویکردهای مختلف دارد که یک بخش آن مربوط به تحویل زمین به متقاضیانی است که در آن شهر و کلان شهر  دارای زمین هستیم.

وی افزود: بسیاری از شهر و کلان شهرهایی اصلی ما که شهرهای جدید بالغ بر ۶ شهر است که بهارستان جزو آنها محسوب می‌شود، به دلیل محدودیت زمین و تقاضای زمین و تحویل آن برای واحدهای یک طبقه حیاط‌دار امکان‌پذیر نبوده و برنامه‌ریزی ما برای واحدهای ۴ طبقه و ۷ طبقه است.

گفتنی است این واحدهای مسکونی توسط سازنده های ملی و به طور مشخص، انبوه سازان استان اصفهان در شهر جدید بهارستان احداث می شود.

آغاز عملیات اجرایی بیش از  ۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان