شناسهٔ خبر: 13764 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سومين روز از پنجمين نمايشگاه بزرگ راه و شهرسازي و صنايع وابسته

بازدید آخوندی و جنتی از نمایشگاه راه و شهرسازی / حضور مدیران مسئول ۱۵ رسانه در نمايشگاه

بازدید وزرای راه و شهر سازی و فرهنگ و ارشاد از نمایشگاه وزراي راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومين روز از برگزاري پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته با حضور در مصلی تهران، ضمن بازديد از غرفه‌ها از نزديك در جريان روند فعاليت بخش‌هاي مختلف اين نمايشگاه قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی و علی جنتی با حضور در مصلی تهران از پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته بازديد كردند و از نزديك در جريان فعاليت بخش‌هاي مختلف نمايشگاه قرار گرفتند.

وزیران راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی با بازدید از غرفه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با سامانه های ارتباطی این سازمان شامل پخش زنده تصاویر دوربین‌های جاده‌ای و سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در راه‌های شریانی کشور قرار گرفتند. همچنین این دو عضو کابینه یازدهم با بازدید از غرفه جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها از یکی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی وزارت راه و شهرسازی آگاهی یافتند.

همچنین در این بازدید پیروز حناچی و محمد سعید ایزدی، داود کشاورزیان و محمد شکرچی‌زاده معاونان وزیر راه و شهرسازی و حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد این دو عضو کابینه دولت تدبیر و امید را همراهی کرد.

آخوندی و جنتی در ادامه این بازدید با حضور در غرفه شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با  خدمات این شرکت در حوزه بهسازی و بازآفرینی شهری آشنا شدند. ضمن اینکه وزیر راه و شهرسازی توضیحاتی در خصوص نحوه بازآفرینی شهری و تلاش وزارت راه و شهرسازی برای احیای اندیشه ایران‌شهر در طرح‌های بازآفرینی شهری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرد.

همچنین وزرای راه و شهرسازی و ارشاد با حضور در غرفه‌های معماری و شهرسازی، مسکن و ساختمان، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و امور شهروندی با سامانه‌های ارتباطی این معاونت‌ها شامل سامانه جامع بازار املاک (متعلق به معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی)، سامانه صدای مسافر (وابسته به شرکت راه آهن) و سامانه شهراه (سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت و راه و شهرسازی) آشنا شدند.

شايان ذكر است در سومين روز از برگزاري پنجمين نمايشگاه راه و شهرسازي و صنايع وابسته مدیران مسئول ۱۵ روزنامه و نشریه نیز به مصلي امام(ره) آمدند و از نمايشگاه بازديد كردند.

گفتنی است پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی ششم تا نهم آبان در مصلی بزرگ تهران در حال برگزاری است./

نظر شما