شناسهٔ خبر: 137640 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیر کل بازرسی وزارت راه و شهرسازی از فرودگاه اهواز

مذنب بازرسی فرودگاه اهواز مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی به منظور بررسی و اقدامات صورت گرفته در فرودگاه بین المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز حضور یافت و از بخش های مختلف ترمینال های داخلی و خارجی و پروژه های در حال انجام بازدید کرد.

حسین مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به بازدید تیم بازرسی وزارت راه و شهرسازی از فرودگاه شهید قاسم سلیمانی اهواز گفت: مدیرکل محترم فرودگاه و سایر همکاران در خوزستان زحمات زیادی در حیطه توسعه فرودگاه و افزایش سالن‌های مسافری و بازرسی انجام داده اند که قابل تقدیر است و ان شاءالله ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه اهواز در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

مذنب افزود: امید است افزایش رفاه حال مسافران محقق شود و فرودگاه اهواز در شأن مردم عزیز آماده سازی شود.

گفتنی است پروژه بهسازی ترمینال قدیم پروازهای خارجی فرودگاه شهید سلیمانی، با پیشرفت ۶۰ درصدی همراه است و تا هفته دولت به اتمام خواهد رسید.

همچنین در خصوص آخرین وضعیت پروژه محوطه سازی فرودگاه اهواز نیز این طرح نیز باتوجه به اینکه اوایل امسال آغاز به‌کار کرده است، ۱۰ درصد پیشرفت داشته و در وضعیت مطلوبی به‌سر می‌برد.