شناسهٔ خبر: 137707 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیـل:

ارتباط جاده‌ای استان اردبیل از مسیر گرمی –بیله سوار برقرار شد

پل مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیـل گفت: کنارگذر پل آسیب دیده محور گرمی –بیله سوار در محل پل انجیرلو تکمیل و عبور و مرور از آن برقرار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، کلیم اله وثوقی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در مراسم برقراری عبور از این محور گفت: راه کنارگذر از محل پل تخریب شده انجیرلو که در اثر سیلاب خردادماه  تخریب و باعث نشست بخشی از پل شده بود، با تلاش شبانه روزی راهداران، احداث و تردد از این مسیر برقرار شد.

وی افزود: با تلاش راهداران سخت کوش از همان ابتدای وقوع سیلاب سازه های خرپای فلزی از استان قزوین  بارگیری ،در محل پل انجیرلو تخلیه وکار احداث کنارگذر در محل پل تخریب شده انجیرلو آغاز و مونتاژ ونصب سازه ها ظرف یک هفته تا ۱۰ روز به اتمام رسید.

عضو شورای اداری استان اردبیل با اشاره به اینکه هفته های گذشته بارش شدید باران و وقوع سیلاب در بخش‌های مختلف استان اردبیل خسارت‌هایی را ببار آورد که تخریب پل انجیرلو جاده گرمی –بیله سواراز جمله این آسیب‌ها بودتصریح کرد: وقوع سیل منجر به تخریب پل انجیرلو در جاده گرمی-بیله سوار شد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل  از همشهریان خواست قبل  از سفر با سامانه ۱۴۱ و یا با شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

گفتنی است مسیر گرمی –بیله سوار محل عبور کامیون های ترانزیتی بیله سوار است که نقش مهمی را در ترانزیت و اقتصاد استان دارد وعلاوه بر این دو شهرستان بیله سوار و پارس آباد در شمال  استان از طریق این جاده به مرکز استان ارتباط دارند.