شناسهٔ خبر: 137734 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیام وزیر راه و شهرسازی به وزرای کشورهای اسلامی به مناسبت عید سعید قربان

بذرپاش نوشتن وزیر راه و شهرسازی با ارسال پیامی عید سعید قربان را به وزرای کشورهای اسلامی تبریک گفت و خواستار تحکیم همکاری، انسجام و یکپارچگی میان کشورهای مسلمان برای توسعه و پیشرفت در جوامع اسلامی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی  در پیامی به وزرای کشورهای اسلامی به مناسبت عید سعید قربان تصریح کرد: «مفتخرم که صمیمانه‌ترین تبریکات خود را به جنابعالی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان ، عید نزدیک شدن دل‌ها به قرب الهی، اطاعت از قادر یکتا و عید ایمان و امتحان، ابراز نمایم.»

در این پیام آمده است:«عید سعید قربان فرصتی بزرگ برای تقویت برادری و وحدت میان مسلمانان است. آرزومندم در این عید شریف، با بهره‌مندی از دریای رحمت واسعه الهی، زمینه همدلی بیش از پیش ملت‌های مسلمان فراهم گردد.»

وزیر راه و شهرسازی در پیام ارسالی خود به وزرای کشورهای اسلامی به مناسبت عید سعید قربان تأکید کرد: «بی‌شک راه عبور از بحران‌ها و توسعه و پیشرفت در جوامع اسلامی، تحکیم همکاری، انسجام و یکپارچگی میان کشورهای مسلمان است که امیدوارم این امر مهم بیشتر از گذشته محقق گردد. فرصت را مغتنم شمرده ضمن تجدید احترامات فائقه، از درگاه خداوند متعال موفقیت روزافزون جناب‌عالی، سربلندی و عزت جهان اسلام و ملت‌های مسلمان را مسئلت دارم.»