شناسهٔ خبر: 137749 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد؛

برگزاری آزمون دریافت کارت هوشمند حمل و نقل مسافر ویژه اربعین حسینی(ع)

آزمون معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: آزمون دوره ای فوق العاده برای متقاضیان دریافت کار هوشمند رانندگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین حسینی(ع) برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان  اظهار کرد: رانندگان شاغل در بخش حمل و نقل بار به منظور ارائه خدمات حمل و نقل مسافر در ایام اربعین حسینی(ع)، می توانند با شرکت در آزمون دوره ای فوق العاده که در ۲۲ تیرماه سال جاری برگزار می شود، نسبت به دریافت کارت هوشمند رانندگان اتوبوس برون شهری اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای این متقاضیان، افزود: رانندگان شاغل در بخش حمل و نقل بار از ۱۰ لغایت ۱۴ تیرماه می توانند با مراجعه به پرتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای به آدرس https://irantvto.ir/ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: پیش از برگزاری آزمون کتبی، یک دوره آموزشی مرتبط با ایمنی و نکات فنی اتوبوس ها برای ثبت نام کنندگان برگزار می شود.غزیعلی یادآور شد: پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، آزمون عملی نیز حداکثر تا تاریخ ۵ مردادماه برگزار خواهد شد.