شناسهٔ خبر: 137754 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری کردستان به مناسبت دهه امامت و ولایت 

کردستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر آغاز دهه امامت و ولایت را به خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان)، در متن پیام فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان آمده است: عید قربان یادآور زیباترین نمونه تعبّد انسان در برابر خداوند متعال است و عید فداکاری، ایثار، اخلاص و عشق است و روز رهایی از هر آنچه غیر خداست که در آن حاجیان اسماعیل وجودشان را به پیشگاه خداوند قربانی می‌کنند.

عید غدیر ، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه‌ تداوم خط رسالت، در شکل و قالب امامت‌ است و گره محکمی برای رشته دیانت و پیوندی برای « نبوت و امامت» است.

پیروی از امامت و ولایت از محورهای اساسی و مورد تاکید برای جامعه اسلامی است که سعادت دنیوی و اخروی را برای مسلمانان به همراه خواهد داشت و همواره باید آن را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

ضمن تبریک ایام دهه ولایت و امامت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم، شادی سراسر معنوی و زندگی مملو از برکات بی کران را برای جامعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از حضرت باری تعالی مسئلت دارم.